Sunday, September 2, 2012

Tombik Kurabiye Tarifi


Tombik Kurabiye Tarifi,

Sevgili takipçilerimizden Şükriye Seyis Gönderdiler bu tarifi onun anlatımı ile aynen yayınlıyorum. Ben Şükriye'yi bu kurabiyelerle tanımıştım. Kendisi sayfamızda yorum yapar yapmaz Şükriye kurabiyelerinden istiyorum dedim. Sağolsun. Gönderdi hemen Çok teşekkürler Şükriye.













Tombik kurabiyelerim

1 yumurta,

150 gr margarin

1.5 su bardağı pudra şekeri,

1 paket vanilya,

1 paket kabartma tozu

1 yemek kaşığı kakao,

aldığı kadar un.
YAPILIŞI

yumurta ve margarini iyice yoğuralım sonra kakao hariç bütün malzemeleri karıştıralım yumuşak bir hamur elde edelim.

Sonra hamuru ikiye bölüp kakaoyu ilave edip tekrar yoğuralım. Hamur hazır olduktan sonra bezelere bölüp önce kakaolu hamuru açıp sonra beyaz hamuru açıp üst üste koyalım.

Rulo şeklinde saralım. 15 dk dolapta bekletip çarpraz şeklinde keselim tepsiye düzüp 170 derecede pişirelim..


Tombik Kurabiye Tarifi

                                           Şükriye Seyis

No comments:

Post a Comment